V roce 2010 jsme se v rámci projektu podpory zaměstnání lidí ve věku nad 50 let pustili společně s Českou televizí do natáčení pořadu "Nevzdávej to". V danou dobu jsme zrovna usilovně sháněli na pozii "prodejce vozů" člověka, který bude důvěryhodný, práce ho bude zajímat a bavit. S ohledem na naší dlouholetou strategii otevřenosti informací k našim zákazníkům tak byl jeden z nejdůležitějších parametrů "důvěryhodnost uchazeče". Jelikož si od začátku naší existence zakládáme na tom, že máme vozy jen s jasným původem, původem od autorizovaných dealerů a tak i s jasnou servisní historií, tzn. s nestočeným tachometrem apod., byla tak jedna z otázek uchazečům, zda by někdy stočili tachometr. Otázka byla velice záludná v tom, že uchazeč o pozici "prodejce vozů" má firmě a následně i sobě vydělat co nejvíce peněz. Proto možnost stočit tachometr vede k rychlému prodeji, snížení nákladů a vyššímu zisku. Prodejce tak vydělá více peněz jak firmě, tak i sobě. Záludnost byla v tom, že uchazeč nevěděl,co je zájmem majitele firmy, jestli maximalizace zisku, nebo morální zásady. V tomto směru si oba uchazeči vedli dobře. První podmínku tak splnili a záleželo tak už jen na jejich dovednostech. V rámci pořadu "Nevzdávej to" vyhrál p. Jiří starší, avšak i panem Jiřím mladším jsme nakonec uzavřeli spolupráci.
Když byl majitel firmy Hyundai ráj.cz p. Rezek osloven s nabídkou natáčení pořadu pro Ceskou televizi, tak jeden z důvodů proč se rozhodl na nabídku kývnout, byla hlavní myšlenka projektu, a to podpora lidí v zaměstnání nad 50 let věku. Doufáme, že se toto poselství podařilo splnit a že i naše firma tak alespon trochu přispěla k této hlavní myšlence.
Přehrát video: